IZOBRAŽEVANJE
E-QALIN
OBVEZNA IZOBRAŽEVANJA
Izobraževanje za procesne vodje
Procesni vodje so osrednje osebe, ki so odgovorne za uvajanje E-Qalina v ustanovi. Zato je njihovo usposabljanje usmerjeno tako na vsebino modela kot tudi na neposredno izvajanje. Ustanova brez procesnih vodij modela E-Qalin ne more in ne sme izvajati. Več >>>
Izobraževanje za moderatorje
Učinkovita in kakovostna ustanova mora biti usmerjena k uporabniku. Kako uspešna je pri tem, je odvisno od kakovosti vsakodnevnega dela vseh zaposlenih. Pri tem so pomembni vsi delavci, ki za dobro delo potrebujejo tudi dobro organizirane in vodene (moderirane) delovne skupine (time). V modelu upravljanja s kakovostjo E-Qalin je to še posebej pomembno. Le z dobro usposobljenimi moderatorji je mogoče doseči učinkovito sodelovanje vseh zaposlenih v skupinah za kakovost in v »delavnicah« za kakovost. Več >>>
Izobraževanje za naravnanost na uporabnike in procese
Izobraževanje za naravnanost na uporabnike in procese je bistven dopolnilni, razvojni ter izobraževalni proces v ustanovi, ki želi obvladovati kakovost na vseh delovnih področjih. Program vnaša med delavce kulturo usmerjenosti na uporabnike in osnovna spoznanja o procesih, ki so pri tem bistvenega pomena. Delavcem omogoča bolje razumeti logiko in vsebino upravljanja kakovosti po E-Qalinu, tako da lažje sodelujejo pri njegovem vpeljevanju in izvajanju. Več >>>
DODATNA IZOBRAŽEVANJA
Izobraževanje za skrbnike kriterijev in kazalnikov modela E-Qalin
Na osnovi izkušenj ustanov v preteklih letih izvajanja modela E-Qalin smo prišli do spoznanja, da je potrebno skrbništvo razdeliti med več zaposlenih. Pri tem pa, glede na to, da skrbniki niso deležni nobenega izobraževanja v zvezi z modelom E-Qalin, pogosto prihaja do nerazumevanja in odporov. Cilj izobraževanja je zaposlene (skrbnike) usposobiti za samostojno izvajanje nalog, povezanih s skrbništvom posameznih kriterijev in kazalnikov. Več >>>
Supervizija za procesne vodje E-Qalin
Procesni vodje E-Qalin potrebujejo po začetnem izobraževanju občasne supervizije, katerih vsebina in poudarki so prilagojeni njihovim izkušnjam. Več >>>
Osvežitveno izobraževanje za moderatorje E-Qalin
Moderatorji skupin za kakovost pridobijo pri osnovnem izobraževanju temeljna znanja, potrebna za vodenje teh skupin. Več >>>
Letno srečanje procesnih vodij E-Qalin
Izmenjava izkušenj, dobrih praks in težav.
Več >>>Letno srečanje moderatorjev E-Qalin
Prostor za poglabljanje znanja, izmenjavo izkušenj in spodbujanje novih idej, ki krepijo delo skupin za kakovost.
Več >>>