IZOBRAŽEVANJE
IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI IN SEMINARJI
VODJA 2.0 - INOVATIVNO VODENJE ZA PRIHODNOST
Vodja 2.0 - inovativno vodenje za prihodnost
ORGANIZACIJA IN RAZVOJ USTANOVE
Ustvarjanje delovnega okolja, ki privablja in zadržuje zaposlene – odkrivanje in krepitev prednosti zaposlenih
Oblikovanje skupne prihodnosti: vizija, vrednote in vedenja v delovnem okolju /delavnica/
Izdelava kompetenčnega modela
Gradimo povezanost: delavnice za krepitev odnosov in sodelovanja v ustanovi
MODEL KULTURA USKLAJENIH ODNOSOV
Kultura usklajenih odnosov - delavnice za vodstvo
Poleg sistematičnega usposabljanja vseh zaposlenih za kulturo usklajenih odnosov vzporedno s širšim vodstvenim timom razmišljamo o oblikovanju organizacijskih in sistemskih pogojev za razvoj kulture usklajenih odnosov. Več >>>
Izobraževanje za vodje organizacijskih enot
... Če želimo, da delovni timi postanejo v svojem delovanju avtonomni, jih je potrebno voditi na način, ki avtonomnost omogoča in razvija. Več >>>
Kultura usklajenih odnosov - delavnice za zaposlene
Kultura usklajenih odnosov je celovit model, ki kaže v praksi domov za starejše in posebnih socialno varstvenih zavodih presenetljive učinke in deluje blagodejno pri stanovalcih. Več >>>
Vizija ADT – grajenje močnega tima in skupnih ciljev v Kulturi usklajenih odnosov
... evalvirati in analizirati trenutno stanje delovanja ADTjev ter jih spodbuditi k nadaljnjem razvoju, ki izhaja iz njihove identitete, značilnosti stanovalcev v njihovi skupini in smernic modela Kultura usklajenih odnosov.
Več >>>Živeti Kulturo usklajenih odnosov
Srečanje ob zajtrku
Več >>>MODEL WKS (MODEL WILLEMA KLEINE SCHARSA)
WKS model – izobraževanje za vodilne
Za zagotovitev možnosti doseganja cilja samoodločanja mora vodstvo zagotoviti jasen okvir, transparentno komunicirati in sodelovati s timi, jih ne ovirati in jim omogočiti pogoje, da lahko opravijo svoje delo. Pri tem prepustiti odgovornost in avtonomijo timom.
Več >>>WKS model – izobraževanje za coache modela WKS
Coachi WKS so usposobljeni usmerjati time v svojih ustanovah in jih seznanjati z delom po modelu WKS. Več >>>
WKS model – izobraževanje delovnih timov v organizacijah
V usposabljanju se kritično reflektirajo lastni pogledi in vedenje ter vadijo nove vedenjske možnosti zaposlenih, ki bodo podprle uporabnike pri njihovem procesu samoodločanja. Več >>>
SPECIFIČNA ZNANJA IN METODE DELA
Izobraževalni program za celostno podporo stanovalcem in uporabnikom
Gospodinje, oskrbovalke/ci, varuh/inje, delovni inštruktor/ice
Več >>>Naravnanost na stanovalce: ustvarjanje okolja, ki spodbuja dobro počutje
Izobraževanje v ustanovi
Več >>>Bazalna stimulacija / Bazalna stimulacija s kinestetiko
Izobraževanje v ustanovi
Več >>>Aromanega
Izobraževanje v ustanovi Več >>>
Kinestetika v negi
Izobraževanje v ustanovi Več >>>
Kinestetika v negi - obnovitveni seminar
Izobraževanje v ustanovi. Več >>>
Nasilje v negi
Nasilje je zloraba moči. Pri delu s stanovalci v domovih za starejše za opisuje način dela: »Jaz že vem, kaj je dobro zate«. Več >>>
Podpiranje zaposlenih, stanovalcev in svojcev pri žalovanju in izgubi
Tema, ki si v domovih zasluži večji prostor. Več >>>
DELO Z OSEBAMI Z DEMENCO
Inovativna validacija
PRENOVLJEN PROGRAM! Več >>>
Poligon demence /izkustvena delavnica/
PRENOVLJEN PROGRAM! Več >>>
Kaj je demenca
Vsak od nas si ob besedi »demenca« predstavlja svojo asociacijo. In vendar so demence bolezni, ki med sabo povezujejo mnoge ljudi, bolnike, svojce, prijatelje, sodelavce v različnih ustanovah … Več >>>
Demenca - psihosocialni vidik
Psihosocialno delo z osebami z demenco je unikatna umetnina, ki se med negovalcem in osebo z demenco vsak dan znova oblikuje glede na konkretno situacijo in njene značilnosti. Človek ni le biološko bitje in kakor pravi V. Frankl dobijo v določenih življenjskih situacijah prednost temeljne psihosocialne potrebe pred biološkimi. Več >>>
Demenca - temeljni odnos
Temeljni odnos je univerzalno in neposredno uporabno sredstvo za vzpostavljanje kontakta, odnosa in osnovnega zaupanja pri vseh ljudeh, brez katerega nobena terapevtska tehnika ali metoda ne more biti učinkovita. Več >>>
Validacijska skupina - skupinsko delo z osebami z demenco
Ljudje smo socialna bitja in to človeško razsežnost želimo in moramo negovati tudi pri delu z osebami z demenco. Program zajema poudarjanje socialnih in osebnih potreb tako oseb z demenco kot tudi sodelavcev, ki z njimi delajo. Zagotavljanje teh potreb je pomemben motiv za oblikovanje validacijske skupine. Več >>>
Organizacija dela v skupini z osebami z demenco
Jasen in skupni, povezovalni koncept dela pri varstvu oseb z demenco je ključnega pomena, saj lahko z enotnimi normami in načeli dosežemo enotnost v stremljenju k istim ciljem: dobro počutje vseh, ki v »timu« sodelujejo z osebo z demenco. Več >>>
OBČUTI. RAZMIŠLJAJ. SPOZNAJ.
Kdo sem in kako ravnam v odnosih?
Psihološko razumevanje sebe v odnosih in medsebojni komunikaciji
Več >>>Pomen sočutja do sebe in sprejemanja sebe
Živeti polno prisotno in objeti svojo bolečino in nepopolnost
Več >>>Preprečimo izgorelost: spoprijemanje s stresom
Spoznavanje tehnik za preventivo, s pomočjo katerih lahko oseba vzpostavi osebno ravnovesje. Več >>>
Skrb zase (moje in naše duševno zdravje)
Ozaveščanje zaposlenih o pomenu duševnega zdravja in načinih pomoči je ključno za spodbujanje dobrega počutja, preprečevanje stresa ter ustvarjanje podpornega in odprtega delovnega okolja. Več >>>