Pregled pomembnih prednosti modela upravljanja kakovosti E-Qalin

Značilnost Prednost
  • Branžno specifičen model upravljanja kakovosti
  • Usmerjenost na branžno specifične kriterije oz. procesna področja
  • Transparentnost kriterijev kakovosti
  • Primerljivost in preverljivost
  • Stalen proces učenja
  • Stalno izboljševanje kakovosti
  • Povečevanje profesionalnosti in privlačnosti delodajalca
  • Pozitiven učinek na ugled organizacije in njeno poslovanje
  • Samoocenjevanje
  • Zbiranje in uvajanje ukrepov izboljšav, ozaveščanje o kakovosti in odgovornosti, sprejemanje sprememb – »izvedbena zagretost«
  • Vključevanje zaposlenih in uporabnikov v vseh korakih razvoja
  • Večja ozaveščenost in identifikacija z organizacijo ter dvig motivacije zaposlenih
  • Povzetek vseh bistvenih struktur, procesov in rezultatov v organizacijah znotraj vsake branže
  • V enaki meri so upoštevani interesi uporabnikov in zaposlenih
  • Specifične vsebine usposabljanja za izvajalce iz različnih branž
  • E-Qalin usposabljanja so zasnovana specifično za domove za starejše, izvajalce pomoči na domu, organizacije za osebe z motnjami v duševnem razvoju in centre za socialno delo ter upoštevajo različnost storitev in zahtev
  • Prilagojen specifičnostim posameznih dežel
  • Upoštevanje kulturnih, etičnih in pravnih danosti
  • Mednarodno veljaven kriteriji kakovosti
  • Mednarodna primerljivost
  • Odprt za različna vodila in filozofije organizacije oz. ustanovitelja
  • Zaradi sprejemljivosti, praktične potrditve in možnosti identificiranja se lahko takoj vključi v delovni vsakdanjik