Pregled pomembnih prednosti modela upravljanja kakovosti E-Qalin
Značilnost |
Prednost |
- Branžno specifičen model upravljanja kakovosti
|
- Usmerjenost na branžno specifične kriterije oz. procesna področja
|
- Transparentnost kriterijev kakovosti
|
- Primerljivost in preverljivost
|
|
- Stalno izboljševanje kakovosti
|
- Povečevanje profesionalnosti in privlačnosti delodajalca
|
- Pozitiven učinek na ugled organizacije in njeno poslovanje
|
|
- Zbiranje in uvajanje ukrepov izboljšav, ozaveščanje o kakovosti in odgovornosti, sprejemanje sprememb – »izvedbena zagretost«
|
- Vključevanje zaposlenih in uporabnikov v vseh korakih razvoja
|
- Večja ozaveščenost in identifikacija z organizacijo ter dvig motivacije zaposlenih
|
- Povzetek vseh bistvenih struktur, procesov in rezultatov v organizacijah znotraj vsake branže
|
- V enaki meri so upoštevani interesi uporabnikov in zaposlenih
|
- Specifične vsebine usposabljanja za izvajalce iz različnih branž
|
- E-Qalin usposabljanja so zasnovana specifično za domove za starejše, izvajalce pomoči na domu, organizacije za osebe z motnjami v duševnem razvoju in centre za socialno delo ter upoštevajo različnost storitev in zahtev
|
- Prilagojen specifičnostim posameznih dežel
|
- Upoštevanje kulturnih, etičnih in pravnih danosti
|
- Mednarodno veljaven kriteriji kakovosti
|
|
- Odprt za različna vodila in filozofije organizacije oz. ustanovitelja
|
- Zaradi sprejemljivosti, praktične potrditve in možnosti identificiranja se lahko takoj vključi v delovni vsakdanjik
|